אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

מוצרי עזר לאפייה ובישול

תעשיית המזון בישראל מתפתחת ללא הרף, עם מוסדות ועסקים רבים שנכנסים לענף הזה מדי שנה. לקוחות פרטיים וגם עסקיים שעוסקים בתחום המזון זקוקים לאספקה מתמדת של מוצרי עזר לאפייה ובישול איכותיים ובכמות הנדרשת להם. כדי לספק את הצורך במוצרי עזר לאפייה וגם בישול, חברת אינטרסן מפעילה מחלקה ייחודית שכל כולה עוסקת בתחום המזון. אצלנו תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר של מוצרים שכל משק בית בישראל צריך, לצד שירות מכירות סיטונאיות עם מוצרים באיכות גבוהה:

שקיות נייר

אריזה של מוצרי מזון מאפשרת לשמור עליהם ולמנוע לכלוך של פריטים שנמצאים בסביבתם. שקיות נייר מהוות חלופה ‘ירוקה’ יותר לשקיות הפלסטיק המסורתיות, ויותר ויותר אנשים בוחרים במוצר הזה. באתר אינטרסן זמינות שקיות אוכל מנייר איכותיות ועבות שמונעות דליפה של חומרי ממזון החוצה. בשקיות ניתן לאחסן מוצרי מזון בקירור, או פריטי מזון שצריך לקחת לדרך. השקיות מתאימות לשימוש אישי וגם מוסדי, וניתן לארוז בהן מנות מזון לטייק אווי או לכל מטרה אחרת.

אביזרי צלייה ואפייה

אפייה של מטעמים שונים דורשת אביזרי צלייה ואפייה איכותיים שיכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות. חברתנו מציעה מגוון מוצרים בקטגוריה הזו שמתאימים לשימוש אישי, עסקי ומוסדי. ניירות אפייה בגלילים, רדיד אלומיניום, ניילון נצמד, נייר אפייה נשלף, ושקיות צלייה הם חלק מהמוצרים שמקלים על מלאכת האפייה עבור בשלנים חובבנים וגם מקצועיים.

המוצרים כולם מורכבים מחומרי גלם איכותיים, והם אינם משחררים חומרים רעילים למזון – גם בעת בישול. בין שזה לצרכי בישול ואפייה או לשמירה על טמפרטורה – המוצרים ממלאים את תפקידם, וניתן להשתמש בהם למגוון משימות צלייה ואפייה במטבח.

רדידי אלומיניום

רדידי אלומיניום גם הם מוצרים חיוניים בקטגוריה של מוצרי עזר לאפייה ובישול. המוצר הזה מאפשר לשמור על פריטי מזון בטמפרטורה הרצויה, וניתן להשתמש בו גם לאפייה וצלייה בתנור. כמו שאר המוצרים בקטלוג, רדידי האלומיניום באתר הם איכותיים וזמינים בגלילים ארוכים במיוחד. בנוסף, ניתן לבחור בין מספר עוביים של רדידי אלומיניום כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר במטבח. הרדידים עשויים מאלומיניום איכותי ובטיחותי, וניתן להשתמש בהם גם בטמפרטורות גבוהות, ללא חשש.

תבניות בישול

קשה למצוא בית בישראל שאין בו, לכל הפחות, סוג אחד של תבניות בישול. חברת אינטרסן מציעה שלל תבניות בישול חד-פעמיות מאלומיניום שניתן להכין בהן מטעמים שונים – החל ממאפים ועד למנות בשר בתנור. התבניות זמינות בשלל גדלים וצורות, והן מתאימות לשימוש אישי וגם לשימוש עסקי ומוסדי. 

מוצרים נלווים למטבח

אם אתם זקוקים למוצרים נלווים למטבח, כגון מטליות, מוצרי נייר, מוצרי ניקוי, מוצרי ניילון, כלים חד-פעמיים ואפילו שיפודי עץ– הם כולם זמינים לכם באתר. המוצרים המשלימים מאפשרים לסיים את מלאכת הבישול והאפייה על הצד הטוב ביותר, וכמו שאר המוצרים בקטלוג – המוצרים הנלווים הם בטיחותיים ונבחרו בקפידה.

בחירת מוצרי עזר לאפייה ובישול

כאשר רוכשים מוצרי עזר לבישול ואפייה, צריך לקחת בחשבון כמה גורמים חשובים לפני ביצוע רכישה:

איכות המוצרים

כל מוצר שבא במגע עם מזון צריך להיות איכותי במיוחד. בעת בישול, אפייה או צלייה, עלולים להשתחרר לתוך המזון חומרים מזיקים שמסכנים את הבריאות. אביזרים נלווים למטבח מאיכות ירודה משחררים כימיקלים לתוך המזון, והם עלולים לסכן את הבריאות.

כדי שלא יקרה, חשוב לרכוש מוצרים איכותיים למטבח שיכולים לעמוד בפניי טמפרטורות גבוהות ובפניי מגע עם רכיבי מזון שונים. זה חשוב במיוחד בעסקים ומוסדות שמגישים מזון למאות אנשים, וצריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים יותר מהמטבח הממוצע.

התאמה מדויקת לצרכים

בין שמדובר בבית פרטי, עסק או מוסד – לכולם יש צרכים שונים בכל הנוגע למוצרי צריכה מכל סוג. כדי לנהל עסק בצורה תקינה, חשוב שתקבלו מוצרים שמתאימים לצרכים שלכם באופן מדויק. הקטלוג העשיר באתר אינטרסן מאפשר לכם לרכוש את כל מוצרי האפייה והבישול שאתם צריכים במקום אחד, תוך התאמה לדרישות שלכם בכל עת.

כמות מספקת של כל מוצר

עסקים, ובייחוד עסקים שמשרתים קהל גדול של לקוחות, זקוקים לאספקה גדולה ומתמדת של מוצרים מכל הסוגים. כדי לעמוד בדרישות של העסק ושל הלקוחות, חשוב שתמיד יהיו לכם מוצרים מבוקשים על המדף וגם במחסן. רכישה סיטונאית של מוצרי אפייה ובישול מאפשרת לכם להיות עם ראש שקט, ולספק ללקוחות שלכם את הפריטים שהם צריכים – בלי חוסרים.

אינטרסן: עולם של מוצרים איכותיים לבית ולעסק

בתחילת הדרך, חברתנו ייבאה בעיקר מוצרי תינוקות של מיטב החברות בעולם. הביקוש ההולך וגובר למוצרי צריכה הביא אותנו להתרחב יחד עם הלקוחות שלנו, וכיום אנו מספקים שלל מוצרים לעסקים, מוסדות, וצרכנים פרטיים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מוצרי עזר לאפייה ובישול שתוכלו לקנות בהתאם לצרכים שלכם, לצד מוצרים רבים נוספים.

מוצרי תינוקות, מוצרי צריכה, מוצרים פארא-רפואיים, מוצרים חד-פעמיים: אלו רק חלק מהמוצרים שאנו משווקים היום בחברה המשפחתית שלנו. לאורך שלושה עשורים שירתנו לקוחות גדולים בכל רחבי הארץ, ואנו נשמח לספק לכם שירות בכל עת שתרצו.

איכות המוצרים שלנו נודעת בין לקוחותינו, ואנו תמיד משתדלים להביא את המוצרים האיכותיים ביותר לישראל. המגוון העשיר של המוצרים שלנו מונה למעלה מ-500 מוצרים שונים אשר משווקים לבתי אב, עסקים ומוסדות רבים שנהנים משירות אישי ומהיר בכל עת.

לצד המוצרים שלנו, חברת אינטרסן מתמחה גם בתמיכה שיווקית והחדרה של מותגים איכותיים לשוק הישראלי. אנו תמיד משתדלים לחפש את מיטב המוצרים מרחבי העולם כדי לשמור על החדשנות הנדרשת ככל שעובר הזמן. למרבה השמחה, אנו עומדים במשימה הזו בהצלחה, ואנו נשמח שתעמדו יחד איתנו.

אם אתם זקוקים לאספקה שוטפת של מוצרי אפייה ובישול – חברת אינטרסן כאן עבורכם. אנחנו נשמח לייעץ לכם אילו מוצרים מתאימים לצרכים שלכם, ונספק לכם את הסחורה שאתם בוחרים במהירות ועם שירות אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך.

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.