לקוחות יקרים בימי חול המועד פסח לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל
אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

כפפות חד פעמיות: כל סוגי הכפפות שאתם חייבים להכיר!

כפפות חד פעמיות נחשבות למצרך מבוקש מאוד, הן עבור צרכנים פרטיים והן עבור צרכנים תעשייתיים. בהתאם לכך, ניתן למצוא כיום מגוון סוגי כפפות הרלוונטיות לכל צורך ומטרה. אם אתם זקוקים לכפפות, כל שעליכם לעשות הוא לבחור בחברה מקצועית המציעה מגוון רחב של סוגי כפפות, על מנת לבחור את הכפפות שהכי מתאימות לכם. 

במאמר הבא תקבלו מידע מקיף אודות סוגי כפפות חד פעמיות הקיימות בשוק, כך תוכלו לבחור את הכפפות הנכונות עבורכם, בהתאם לצורך ולייעוד. אז קדימה בואו נצא לדרך! 

מתי יש צורך בכפפות חד פעמיות?

כפפות חד פעמיות הן למעשה כפפות שיש בהן צורך עבור ביצוע מגוון רחב של פעולות. הן מציעות הגנה על כפות הידיים שלנו כאשר מבצעים פעולות שונות כגון: ניקיון הבית, רחיצה של כלים, כביסות ועוד. 

כמו כן, הכפפות מציעות הגנה לכפות הידיים גם במסגרת עבודות שונות. ניתן למצוא את הכפפות הללו אצל אנשי רפואה שונים שמבצעים בדיקות, אצל אנשים שעובדים במטבחים מוסדיים, במסעדות או בבתי קפה, אפשר למצוא אותן בשימוש של בעלי מקצוע שעובדים במעבדות שונות ועוד.

מעבר לעובדה שהמטרה של הכפפות היא להגן על כפות הידיים, הרי שהמטרה שלהן היא גם להציע את הסטריליות הנדרשת במקרים שונים ובמקומות עבודה כאלה ואחרים, שבהם יש צורך לשמור על סטריליות. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא כל סוג של כפפות יתאימו לכל מקום עבודה או לכל אדם ויש צורך לבחון את המאפיינים של הכפפות החד פעמיות המוצעות בשוק, טרם הרכישה. 

סוגי כפפות חד פעמיות

זה הזמן להכיר את כל הסוגים של הכפפות שניתן למצוא בשוק:

כפפות לטקס

כפפות לטקס הן ללא ספק הפופולאריות ביותר בשוק. הן עשויות מגומי איכותי והן רלוונטיות עבור שימושים רבים. כך לדוגמה: ניתן למצוא אותן בבתי חולים על ידי רופאים, אחיות או כל אדם אחר המציע טיפול רפואי כלשהו, כאשר המטרה היא להציע את הסטריליות המקסימלית במהלך ביצוע בדיקות או מתן טיפול רפואי לחולה. 

בנוסף, ניתן למצוא את כפפות הלטקס אצל אנשי מקצוע שעובדים בענף המסעדנות, הקייטרינג ועוד שכן, בכדי להבטיח שהאוכל שהם מכינים יהיה נקי ובריא, יש צורך להקפיד על כך שהידיים שלהם יהיו מכוסות בכפפות. יחד עם זאת, הכפפות חייבות להציע את הנוחות המקסימלית כאשר עובדים איתן ועל כן, במקרים הללו כפפות לטקס הן הבחירה הטובה ביותר שכן, הן מציעות נוחות ואיכות.

את הכפפות הללו ניתן למצוא גם אצל שוטרים וחוקרי מז”פ אשר מגיעים לזירת פשע כלשהו. הן חזקות ועמידות. מכיוון שהלטקס ידוע גם כחומר אשר מבודד חשמל, הרי שניתן למצוא את כפפות הלטקס אצל לא מעט חשמלאים, אשר מבצעים עבודות חשמל שונות ורוצים להבטיח הגנה על כפות הידיים שלהם.

כדאי לדעת שניתן למצוא שני סוגים של כפפות לטקס בשוק והם:

  • כפפות לטקס עם אבקה – אשר מכילות בידוד של אבק טלק. האבקה מציעה נוחות כאשר משתמשים בכפפות שכן, היא מונעת מהן להיצמד לכפות הידיים. כפפות עם אבקה מתאימות מאוד לאנשים שצריכים להשתמש בכפפות למשך פרקי זמן ממושכים כגון: אנשי רפואה, אנשי מקצוע שעובדים במעבדות, עובדים בתחומי המזון וההסעדה ועוד.
  • כפפות לטקס ללא אבקה – מדובר על כפפות הרלוונטיות עבור שימוש קצר יחסית ולא לפרק זמן ארוך. הכפפות הללו לא מכילות את הבידוד שך האבקה ועל כן פחות נוח להשתמש בהן לפרקי זמן ממושכים. הן מציעות הגנה על הידיים מפני חומרים מסוכנים.

כפפות ניטרו-V

כפפות ניטרו-V הן כפפות קלות וגמישות ביחס לכפפות מסוגים אחרים, כך שניתן להשתמש בהם לאורך זמן מבלי להרגיש עייפות כלשהי בכפות הידיים. משתמשים בכפפות הללו במקומות שבהם יש צורך לעטות כפפות לפרקי זמן ממושכים שכן, הן דקות וקלות משקל ועל כן אינן מורגשות על הידיים. גם את הכפפות הללו ניתן למצוא עם אבקה או ללא אבקה. 

כפפות ניטריל

עוד סוג פופולרי של כפפות הוא כפפות ניטריל. מדובר על כפפות שנחשבות לחזקות ביותר ולכן, הן לא נקרעות גם כאשר משתמשים בהן באופן מאסיבי. הכפפות הללו מתאימות לעובדים בתעשיות שונות שצריכים כפפות חזקות וכן, לכל אדם שזקוק לכפפות אך רגיש ללטקס ולא יכול לבחור בכפפות לטקס.

כפפות ניילון

סוג נוסף של כפפות הוא כפפות ניילון. מדובר על כפפות פשוטות שלא תמצאו אותם במקומות עבודה לרוב, אלא בעיקר בבתים פרטיים. הכפפות הללו מגיעות ללא אבקה כלשהי והן רלוונטיות עבור שמירה והגנה על הידיים בבית כאשר מבצעים פעולות ניקיון מסוגים שונים. ניתן לרכוש כמות גדולה של הכפפות הללו במחיר נוח ומשתלם שכן כאמור, מדובר על כפפות פשוטות.

סוגים נוספים של כפפות הן כפפות פלסטיק אשר ידועות ככפפות מעט יותר עבות וכבדות מכפפות רגילות וכן, כפפות גומי שגם אותן ניתן למצוא בשימוש בבתים פרטיים עבור ביצוע פעולות ניקיון שונות, הכנת אוכל ועוד. 

הדבר החשוב ביותר הוא לרכוש כפפות חד פעמיות באיכות גבוהה ובמחיר משתלם. למגוון כפפות מבית אינטרסן לחצו כאן 👉

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.