לקוחות יקרים בימי חול המועד פסח לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל
אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

כפפות או לא להיות: הכירו את הסוגים השונים ואת ההבדלים ביניהם

יש שיגידו כי כפפות חד פעמיות הן כמו אוויר לנשימה עבורם בעת ניקיון הבית, ויש כאלה שעובדים איתן יום יום והן חלק בלתי נפרד מחייהם.

כפפות חד פעמיות איכותיות מגינות על הידיים שלנו בזמן ביצוע פעולות שונות, כמו בעת ניקוי הבית, רחיצת כלים, ביצוע כביסה עדינה וכו’. מלבד זאת, בבתי חולים, מרפאות, קליניקות, מכונים קוסמטיים ועוד, כפפות חד פעמיות הן בהחלט חלק מהנוף ואף חלה חובה להשתמש בהן בעת בדיקת מטופלים ומגע עם חומרים שונים.

אם כך, בהחלט מדובר במוצר חיוני שנועד לשמור על כפות ידנו העדינות בעת ביצוע מגוון רב של מטלות ומשימות, הרי ללא הכפפות חומרים מסוכנים יכולים לפגוע ביד העדינה וגם רופאים זקוקים להן על מנת לשמור על ההיגיינה.

הכירו את סוגי הכפפות הנפוצים בשוק ואת ההבדלים ביניהם

כפפות לטקס הפופולריות

כפפות לטקס הן הפופולריות ביותר בשוק, הן עשויות מגומי איכותי ומשמשות לצרכים רבים ובעיקר בבתי חולים לצורך שמירה על היגיינה. כפפות לטקס נחשבות לחזקות מאוד, ולכן מבצעים בהן שימוש במגוון מקומות כגון בעת הכנת אוכל במסעדות ובתי הסעדה שונים, בתעשיית שונות ומפעלים, במוסכים, משטרה (לצורך זיהוי פלילי בזירות פשע), בעת ביצוע עבודות חשמל, במרפאות ועוד. הלטקס הוא מבודד חשמלי טוב, ולכן הוא נהדר עבור עבודות חשמל. ישנם שני סוגי כפפות לטקס:

כפפות לטקס עם אבקה – כפפות אלה מכילות בידוד של אבקת טלק המאפשר נוחות יתר בעת השימוש בהן, משום שהאבקה מונעת את הצמדות הכפפות לידיים. כפפות עם אבקה מתאימות עבור אנשים הזקוקים לבצע שימוש בכפפות לזמן ממושך, כגון עובדים במרפאות המבצעים בדיקות רפואיות, עובדי מעבדות, עובדים מתחום ההסעדה והמזון ועוד. כפפות לטקס עם אבקה נחשבות לחזקות במיוחד ועמידות למשך זמן רב.

כפפות לטקס ללא אבקה – כפפות אלה מיועדות לשימוש קצר יחסית, ולא לתקופה ממושכת. הן אינן מכילות בידוד של אבקה, ולכן הן פחות נוחות לזמן ממושך. כפפות אלה מתאימות לשמירה והגנה על הידיים מפני חומרים מסוכנים.

כפפות ניטרו-V

כפפות ניטרו-V מדובר על כפפות בעלות משקל קל, הן גמישות במיוחד ביחס לאחרות, דבר המפחית באופן משמעותי את העייפות בידיים. הן מתאימות לשימוש ממושך מאוד כגון בבתי חולים, מטבחים, ניקיון, מעבדות וכו’. כמו כן, הן דקות יחסית ובעלות משקל קל וכמעט שאינן מורגשות על הידיים. את כפפות אלה ניתן למצוא עם אבקה או ללא אבקה.

כפפות ניטריל

כפפות ניטריל נחשבות לחזקות ביותר ואטומות מאוד ואינן נקרעות עקב שימוש מאסיבי. הן מתאימות לעובדים ואנשים הרגישים לכפפות לטקס שאינם יכולים לעשות בהן שימוש בשל אלרגיות לחומר, או בשל אדמומיות וזקוקים להגנה על ידיהם בשגרת היום יום בעבודה.

כפפות ניילון

כפפות ניילון הן הסוג הפחות “מקצועי”, מיודעות בעיקר לשימוש ביתי, הכפפות רחבות יותר ומגיעות ללא אפשרות לאבקה. ניתן לבחור אצלנו באינטרסן אם תרצו חבילה בנייר או קרטון, להעדפתכם. כמו כן, חשוב לא פחות לציין שזה סוג הכפפות הזול ביותר לשימוש מאחר ועלות הייצור שלו זולה משמעותית ואם מחפשים את המוצר המשתלם ביותר, אין ספר שכפפות ניילון הינן מתחרה מוביל.

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.