לקוחות יקרים בימי חול המועד פסח לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל
אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

כלים חד פעמיים לאירוח מושלם

אין ספק שאחת ההמצאות הגאוניות שהיו אי פעם הם כלים חד פעמיים.

עם משפט זה אנשים רבים יזדהו, אם זה מטיילים היוצאים לשטח בתדירות גבוהה, הורים החוגגים ימי הולדת לילדים, אנשים המארחים בדרך קבע ובעיקר העצלנים שבינינו המעדיפים בתום הארוחה לשבת רגל על רגל ולא להדיח כלים.

בשנים האחרונות נראה כי הנישה הקטנה שהחלה עם כלים חד פעמיים פשוטים בגוון לבן, לגמרי שינתה את פניה, ואליה נוספו מגוון רב של כלים חד פעמיים בעיצובים מרשימים שכמעט זהים לכלים רגילים, ולפעמים גם יפים יותר. למעשה, את הכלים המסורתיים השבירים מחליפים בגאווה כלים חד פעמיים מרהיבים מפלסטיק המיועדים לכל מטרה, אם זה לארוחות שישי וחג או אירוח ספונטני של חברים בגינה או אפילו ככלים למטבח במשרד.

אז למה דווקא כלים חד פעמיים?

הכלים מספיקים לכולם

מכירים את זה שהסרוויס לא מספיק לכולם? ואז אתם מתחילים לשים על השולחן צלחות לא קשורות או צלחות עם מיקי מאוס של הילדים. אז במקום לאלתר ולקבל מראה מרושל, פשוט הכניסו צלחות חד פעמיות ותזכו בשולחן מכובד ומעוצב בטוב טעם.

אפשר להתאים את הכלים למפיות

אין ספק שהמראה הראשון של השולחן עושה חשק לשבת ולסעוד ותורם רבות לאווירה בשולחן, ולכן על ידי שילוב של כלים חד פעמיים על השולחן תוכלו לעצב את השולחן בכל עיצוב רצוי ופשוט לקבל חגיגה של צבעים מול העיניים. הפרפקציוניסטים שבינכם, יוכלו להתאים את המפיות לכלים.

כוסות חד פעמיות – לא מה שחשבתם

כוסות חד פעמיות הן אחד האלמנטים הדומיננטיים על השולחן, אנשים שותים, מפנים את השולחן, ושוב שותים עם הקינוחים ואז מצטברות עוד ועוד כוסות.

אז במקום לשבור את הראש תוכלו למצוא מגוון כוסות מרשימות ביותר לשתייה קלה, לסוגי יין שונים ואפילו לקינוחים שמדמות ממש כוס אמיתית. תוכלו לשלב בין כוסות חד פעמיות פשוטות לבין כוסות יוקרתיות יותר.

שילוב צבעים לכל חגיגה

בשוק החד פעמי תוכלו למצוא מגוון סוגים, צבעים, גדלים ועיצובים המטשטשים את הגבול בין מציאות לדמיון. העיצובים כל כך מגוונים, עד כדי שתוכלו להתאים את הכלים לכל חגיגה, אם זה ליום הולדת של בן, בת, נער או נערה ואפילו סטים מהממים למסיבה יוקרתית.

ההדפסים והצבעים לגמרי יתרמו לחגיגה, כך שנותר לכם לבחור את הגוון או ההדפס ופשוט לאבזר את השולחן בכל טוב.

חדל בלגן, הכל לפח בתום הארוחה

טוב, עם היתרון הזה כולם יזדהו, במקום להדיח כלים, או להעביר את הכלים למדיח ואז חזרה לארון, פשוט אוספים את כל הכלים בתוך שקיות אשפה גדולות בסוף הארוחה והולכים לשבת רגל על רגל עם האורחים. ממש תענוג! אז מבחר יש לנו, שפע של עיצובים וצבעים – ממש אירוח מושלם בכלים חד פעמיים.

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.