לקוחות יקרים בימי חול המועד פסח לא יינתן מענה טלפוני וקבלת קהל
אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

המדריך המלא לבחירת מוצצים לתינוקות: כך תבחרו נכון! 

אם נולד לכם תינוק חדש, אתם בוודאי מתרגשים מאוד. ישנם לא מעט מוצרים שיש לרכוש עבור ניו בורן בייבי, כאשר אחד המוצרים שהורים רבים רוכשים מבעוד מועד הוא: מוצצים. מדובר על אביזר שמאפשר להרגיע את התינוק ולכן, הורים מבינים את הצורך להרגיל את התינוק למוצץ כבר בגיל לידה. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מוצצים לתינוקות ולכן, אין ספק שלא תמיד קל לקבל את ההחלטה לגבי המוצץ הנכון והמתאים ביותר לתינוק. 

במאמר הבא תקבלו את כל המידע על מוצצים לתינוק וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות לרכוש את המוצץ הטוב והנכון ביותר עבור התינוק שלכם.

מדוע מומלץ לרכוש מוצצים לתינוקות?

אם אתם שואלים את עצמכם האם רכישת מוצץ לתינוק היא בגדר חובה, חשוב שתדעו שיש חשיבות רבה למוצץ עבור התינוק. 

מעבר לעובדה שהוא מהווה אביזר שמסייע להרגיע את התינוק וללא ספק מקל על ההורה, בחודשי חייו הראשונים של התינוק ואף לאחר מכן, הרי שיש למוצץ לתינוק תפקידים חשובים:

  • ראשית כל, לתינוקות יש אינסטינקט חזק לינוק ועל כן, מוצץ יכול לספק להם את גירוי הפה שהם צריכים על מנת להרגיע את עצמם. הם מבצעים פעולת יניקה על המוצץ וכך הם רגועים יותר, הם ישנים בצורה נינוחה יותר ועוד.
  • מוצצים יכולים לסייע לתינוק להירדם מהר יותר, כך שאם קשה לכם להרדים את התינוק שלכם ועדיין לא הרגלתם אותו למוצץ, זה הזמן שלכם לבחור מבין מוצצים לתינוק המוצעים כיום, את המוצץ המתאים לתינוק שלכם.
  • שימוש במוצץ יכול לתמוך בפיתוח מיומנויות מוטוריות בפה, דבר אשר יכול לחזק ולעזור לשרירים בלסת ובפה, אשר חיוניים ביותר עבור התפתחות הדיבור וכן מיומנויות האכלה.

כיצד תרכשו בצורה נכונה מוצץ לתינוק שלכם?

ועכשיו לשאלה החשובה ביותר: איך תבחרו מבין ההיצע הקיים כיום בתחום מוצצים לתינוקות, את המוצץ הטוב ביותר עבור התינוק שלכם? הנה כמה פרמטרים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני שבוחרים מוצץ לתינוק:

  • גיל – דבר חשוב ביותר שיש לבחון הוא התאמת המוצץ לגיל התינוק. כיום ניתן למצוא מוצצים המתאימים לתינוקות בגיל 0-3 חודשים, מוצצים המתאימים לתינוקות בגיל 3-6 חודשים ומוצצים שמתאימים לגילאים מאוחרים יותר כגון 6-18 חודשים וכן 18 חודשים ומעלה. גודל המוצץ יהיה תואם גיל וחשוב שלא לרכוש לתינוק מוצץ שאיננו מתאים לגילו
  • חומרי המוצץ – ישנם מוצצים אשר עשויים סיליקון וישנם כאלה שעשויים מגומי לטקס. כדאי לבחור את המוצץ שהתינוק שלכם מעדיף, אך כיום ידוע שמוצצי סיליקון בריאים יותר.
  • התאמה אישית – עוד פרמטר הוא התאמה של המוצץ למבנה הלסת של התינוק. חשוב שהמוצץ יהיה נוח לתינוק שלא יחסום לו את יכולת הנשימה מהאף בשל גודלו ועוד. כמובן שגם הצורה של הבלון המחובר למוצץ היא דבר חשוב מאוד. לא כל תינוק ייקח כל מוצץ ויש צורך לבדוק איזה מוצץ הוא מעדיף מבחינת הצורה שלו.
  • תחזוקה והיגיינה – כל הורה יודע שבכדי לשמור על הבריאות של התינוק שלו, הוא חייב להקפיד לנקות בצורה הטובה ביותר את המוצצים שלו, הבקבוקים שלו ועוד. בחודשים הראשונים כדאי להשתמש בסטרליזטור אשר מציע חיטוי לבקבוקים של התינוק ולהרתיח מוצצים שנופלים, בכדי לוודא שהם לא מסכנים באופן כלשהו את בריאות התינוק. לפני שבוחרים מוצצים לתינוקות, כדאי מאוד לוודא שהם נוחים וקלים לתחזוקה ולניקיון.
  • מוצץ אורתודנטי – כדאי להקפיד ולבדוק שהמוצץ שאתם בוחרים הוא מוצץ אורתודנטי וזאת בכדי לוודא שהלסת והשיניים של התינוק יתפתחו בצורה תקינה.

מוצצים לתינוקות: איזה מותג כדאי לבחור?

מכיוון שכיום בשוק המוצצים לתינוק ניתן למצוא מותגים רבים, כאשר מרבית המותגים מציעים מלבד מוצצים גם מוצרים נוספים לתינוקות, הרי שכדאי מאוד לבדוק את המוניטין של המותג ואת איכות המוצרים שהוא מציע.

יש לבחור במותג אשר ידוע כי הוא מציע מוצרים בטיחותיים ואיכותיים לתינוק, שיש להם תו תקן שמבטיח שהם נבדקו ואפשר לסמוך עליהם, שחלילה לא יסכנו את התינוק שלכם באופן כלשהו.

המוצצים של נובי לדוגמה, ידועים באיכות הגבוהה שלהם ובעיצוב הפונקציונאלי שלהם. מדובר על מוצצים שעשויים מחומרים עמידים ובטוחים שלא יסכנו את התינוק שלכם ויאפשרו לו ליהנות מכל היתרונות שיש למוצץ. 

את המוצצים הללו ניתן למצוא בגדלים שונים ובצורות שונות, כך שאפשר להתאים אותם לכל גיל ולכל שלב התפתחותי של תינוק. העיצוב האורתודנטי של המוצץ מסייע לקדם יישור נכון של השיניים והלסת.

בחירת מוצצים לתינוקות היא דבר חשוב ביותר ולכן, חשוב מאוד שתבחנו היטב את המוצצים השונים המוצעים כיום בשוק, את יתרונותיהם והתאמתם לתינוקכם, בכדי לבחור את המוצץ המדויק ביותר עבורו. 

כמובן שלא פעם תדרשו לבדוק כמה סוגים של מוצצים, עד שתגיעו למוצץ שיהיה הכי נוח שיתקבל בקרב הבייבי שלכם באהבה. בכדי לשמור על המוצץ, תמיד כדאי לרכוש מחזיק מוצצים אשר מאפשר לחבר את המוצץ לתינוק, כך תבטיחו שלא תאלצו לרכוש מוצצים חדשים בכל פעם מחדש, כי הם הלכו לאיבוד או נפלו לכם כשיצאתם מהבית. 

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.