אספקה בין 2 - 7 ימי עסקים
בקנייה מעל 200 ₪ משלוח חינם עד הבית
בקנייה מעל 100 ₪ משלוח עד הבית ב – 19.90 ₪

אינטרסן מגדלים מותגים

אינטרסן מגדלים מותגים

אילו סוגי נשכנים לתינוקות קיימים ולמה הם משמשים?

חלק בלתי נפרד מהווי החיים של התינוקות אלו הנשכנים, הם מגיעים בשלל צורות, צבעים ודגמים אך תמיד אהובים על התינוקות. בפוסט הבא נבין מה התפקיד של הנשכנים בהתפתחות של התינוק וכן נרחיב על סוגים שונים של נשכנים מצויים. כך תדעו להתאים את סוג הנשכן הטוב ביותר לתינוק שלכם.

למה תינוקות משתמשים בנשכנים?

יש 2 סיבות בשלן הפכו הנשכנים לחלק בלתי נפרד מההתפתחות של התינוק, בדומה לצעצועי התפתחות לתינוק

הסיבה הראשונה היא ההקלה בכאבי השיניים. כפי הידוע, כל תינוק עובר תהליך של בקיעת שיניים. התהליך הזה כואב מאוד ומהווה יסורים של ממש עבור התינוק. אחד מדרכי ההרגעה שפועלים על התינוקות כבמטה קסמים אלו הנשכנים. התינוקות נושכים אותם בחזקה ובכך מרגיעים את כאבי החניכיים. אם יש לכם תינוק אתם יודעים במה מדובר. נשכן הוא אביזר קריטי בבית, אתם אף פעם לא יכולים לדעת מתי שוב יתקפו את הבייבי שלכם כאבים ואם מה שעשוי להקל עליו זה נשכן, כדאי להשקיע בזה.

הסיבה השניה היא הנטייה שיש לתינוקות להכניס כל דבר לתוך הפה. זה לא רק בגלל השיניים אלא מדובר בתהליך התפתחותי אוראלי בו התינוקות מכירים את העולם דרך הפה. כל דבר שהם רואים הם מכניסים לפה כדי לבדוק אותו. כאשר רוכשים סוגים שונים של נשכני תינוקות התינוק נחשף ליותר ויותר חומרים ומרקמים ומסייעים בהתפתחות של התינוק.

אילו סוגי נשכנים קיימים באינטרסן?

באינטרסן תהנו ממגוון נשכני סיליקון בהם יש סיבים שמשמשים כמו מגרדת מה שיכול מאוד להקל על התינוקות במהלך בקיעת השיניים. יש גם נשכני קור – מדובר בנשכני סיליקון המלאים במים שמסייעים לתינוק להתגבר על הכאב על ידי תחושת הקור. כל סוגי המרקמים הללו חושפים את התינוק ליותר תחושות ומסייעים בהתפתחות שלו.

חברת אינטרסן משווקת נשכנים מסוגים וצורות שונות. יש גם נשכן בננה שעשוי מסיליקון רך. התפקיד של הנשכן הזה הוא להרגיע את החניכיים על ידי הרכות שלו. כדי לסייע בהתפתחות התינוק הוספנו לנשכן גם ידית נוחה לאחיזה והנשכן עצמו מעוצב באופן מגרה ומעניין.

נשכן הכפית שלנו הוא גם מוצר נחטף מהמדף שחשוב לדבר עליו. מדובר בכפית סיליקון שמשמשת בד בבד גם כנשכן וגם ככלי המעודד את התינוק לאכילה עצמאית. בכפית יש מרקמים בולטים שיגרו את התינוק לאכילה.

נשכנים משולבים בצעצועים? רק באינטרסן

לחברת אינטרסן יש מספר מוצרים מובילים. מדובר בצעצועי תינוקות שמשולבים בהם נשכנים תוך חשיבה על כל הפרטים. גם על בקיעת השיניים של התינוק וגם על ההתפתחות שלו. אחד מהמוצרים הללו זו השמיכת נשכן. מדובר בשמיכה יפהפייה המשלבת צבעים המושכים את עיני התינוקות. במוצר יש ידיות פלסטיק המשמשות כנשכנים. השמיכה עצמה משמיעה רעשים כדי לגרות את התינוק ועשויה מכמות גדולה של מרקמים. גם נשכן הכדור שלנו שמספק משטח מחוספס שמסייע בכאבי השיניים ויחד עם זאת משמש כמשחק לכל דבר, משמיע קולות ומסתובב.

וכמובן לא נדלג על שרשרת הספארי. מדובר בנשכן שרשרת המאפשר לתינוק מרקמים שונים לנשיכה. בשרשרת יש נקודות אחיזה שונות לתינוק. וכמובן שיש לנו עוד נשכנים מיוחדים, כנסו לקטלוג הנשכנים שלנו.

למה חשוב שהנשכנים שתרכשו לתינוק שלכם יהיו בטיחותיים?

אם בקבוק לתינוק, פטמה לבקבוק ומוצצים חייבים להיות בטיחותי, הנשכנים פי כמה. הם מיועדים להיכנס לפה ולכן הם חייבים להתאים לשימוש הזה. נשכנים שיכולים להתפרק מסוכנים מאוד. הם עלולים לגרום לתינוק לחנק. גם נשכן סיליקון לא מספיק איכותי שהתינוק עלול לנשוך ממנו פיסות הוא מסוכן מאוד. בנוסף, אם הנשכנים לא בטיחותיים ואין להם תו תקן, הם עלולים להכיל חומרים בעייתיים כמו צבעים רעילים. ונקודה נוספת שהיא קריטית – אם הנשכן לא מספיק בטיחותי, המרקם לא בטוח יתאים להכנסה לפה. נשכנים קשיחים מידי עלולים להזיק לחניכיים של התינוק ולגרום לסבל רב יותר במקום להרגיע את המקום.

בקיצור, על אף שנשכן נראה מוצר תינוקות פשוט הוא מוצר שמצריך חשיבה רבה על בטיחות התינוק, עיצוב מוקפד שיתאים למטרה ויהיה בעל מרקם נוח ונעים. 

פנו עכשיו לאינטרסן המייבאת ומשווקת מוצרי צריכה לספקים ולמשקי בית פרטיים. אצלינו תמצאו שפע של נשכני תינוקות בטיחותיים ואיכותיים בשלל סוגים, דגמים, עיצובים וגוונים. כי אצלינו דואגים לבטיחותכם.

כנסו להתרשם ממלאי הנשכנים הקיים אצל אינטרסן.

More To Explore

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      נרשמים לאתר ונהנים מצבירת נקודות, הטבות, מבצעים והנחות.